چند نکته مهم در بازاریابی...

1- نگاه کردن از دید مشتری...

2- هیچ وقت وضعیت سرویس دهی خود را بهترین ندانسته و در پی بهبود مستمر آن باشیم.

3- گفتگو با مشتریان و کشف خواسته های آنان.

4- تدوین سیاست های همسو با مشتریان.

5- تدوین برنامه ای برای نظارت شدن توسط مشتری و تشویق مشتریان به شکایت و پیشنهاد. 6- آموزش مستمر کارکنان.

7- الزام به سرویس دهی مناسب و عالی به مشتریان به عنوان شعار هر روز .

8- پرورش فرهنگ بهبود مستمر.

9- ایجاد فرهنگ خودکنترلی و استقرار آن در سازمان و ایجاد الگوهای مناسب برای سنجش مستمر عملکرد.

10- درگیر کردن همه کارکنان در برنامه های سازمان.

11- استقرار نظام پاداش و تنبیه و پیوند زدن آن با نتایج عملیات.

12- اصول مدیریت کیفیت را مطالعه کرده و همواره در نظر داشته باشیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.